Στα χρόνια της κρίσης το σεξ έρχεται σε δεύτερη μοίρα στη ζωή των Ελλήνων. Όχι όμως και τα χαπάκια του έρωτα τα οποία συνεχίζουν να κάνουν τρελές πωλήσεις προκειμένου οι Έλληνες να κρατούν τη σημαία ψηλά.
Οι ειδικοί σημειώνουν ότι η λίμπιντο των Ελλήνων πέφτει εν μέσω μνημονίων και ο ανδρικός πληθυσμός για να κρατηθεί στο ύψος των περιστάσεων καταφεύγει στα χάπια του έρωτα τα οποία ανεβάζουν την ερωτική διάθεση.
Την ίδια στιγμή η πτώση στις τιμές των φαρμάκων που βρίσκονται στα ράφια των φαρμακείων και υπόσχονται υψηλές αποδόσεις στο σεξ φαίνεται ότι έπαιξαν ρόλο στην ευκολότερη πρόσβαση των ανδρών σε αυτά.
Συγκεκριμένα με βάση τα στοιχεία του IMS (ηλεκτρονική πλατφόρμα καταγραφής πωλήσεων φαρμάκων) οι πωλήσεις των τριών φαρμάκων που καταπολεμούν τη στυτική δυσλειτουργία όχι μόνο δεν έπεσαν εν μέσω τρόικας αλλά αντίθετα παρουσιάζουν και μια ελαφριά άνοδο.
Ειδικότερα το 2009 είχαν πουληθεί από τα ελληνικά φαρμακεία 897.000 τεμάχια.
Το 2010 899.000 σκευάσματα, το 2011 896.000, το 2012 825.000 ενώ το 2013 τα χάπια που διατέθηκαν άγγιξαν τις 909.000.
Και να σκεφτεί κανείς ότι οι πωλήσεις αφορούν μόνο στα τρία πρώτα πρωτότυπα σκευάσματα που βγήκαν στη παγκόσμια αγορά, χωρίς να υπολογιστούν τα αντίγραφα που κάνουν την εμφάνισή τους το τελευταίο διάστημα σαν τα... μανιτάρια καθώς έχει λήξει η πατέντα των πρωτοτύπων.
Αποκαλυπτικά τα νούμερα
Στην Ελλάδα η στυτική δυσλειτουργία οργανικής αιτιολογίας απασχολεί περίπου 300.000 άνδρες (τα νούμερα σκαρφαλώνουν στο 1.000.000 όταν μιλάμε για περιοδικά προβλήματα).
• Το 8-10% των ανδρών έχουν κάποιο πρόβλημα στύσης.
• Το 7-8% των ανδρών ηλικίας 18-45 έχουν πρόβλημα στυτικής δυσλειτουργίας.
• Στις ηλικίες μετά τα 45, το ποσοστό των ανδρών με προβλήματα στύσης κυμαίνεται στο 25-40%.
.iatropedia.gr