Είναι το αυτοκίνητο που ίδρυσε την κατηγορία των μικρών crossover. Σε λιγότερα από 4 χρόνια έχει καταφέρει να πουλήσει περισσότερες από 500.000 μονάδες, με το μεγαλύτερο παράσημό του, να είναι ό,τι όλες οι εταιρείες προσπαθούν να το αντιγράψουν και να το ανταγωνιστούν.
Χτύπησε στα σημεία
Το Juke όμως έχει ακόμα ένα ατού. Σε σύγκριση με τα περισσότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, για κανένα λόγο δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις αδιάφορο. Προσοχή, δεν λέμε ό,τι είναι άσχημο ή όμορφο – αυτό είναι προσωπικό γούστο - αλλά επ’ ουδενί δεν περνά απαρατήρητο.
Ο βασικότερος λόγος της επιτυχίας του, ήταν φυσικά η εκκεντρική εμφάνιση, με τις συμπαγείς διαστάσεις, την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά να ολοκληρώνουν το χαρακτήρα.
Πλέον, το ιαπωνικό μοντέλο πέρασε σε μια άλλη εποχή, καθώς ανανεώθηκε σε όλα τα σημεία, όντας ενισχυμένο εκεί που «πονούσε» και με ένα καινούργιο 1.200αρη κινητήρα κάτω από το καπό.
Παραμένει το high light
Η σχεδίαση του Juke παρέμεινε αναλλοίωτη, παρά το γεγονός ότι τοποθετήθηκαν νέα φωτιστικά σώματα, καθρέπτες με ενσωματωμένα φλας τεχνολογίας LED και προφυλακτήρας με πιο δυναμικό design στο πίσω τμήμα. Ακέραιο είναι και το εσωτερικό, με τη Nissan να προσφέρει περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης, πλουσιότερο εξοπλισμό και επενδύσεις που δίνουν πιο premium αίσθηση.
Η μεγαλύτερη και πιο σημαντική αλλαγή ήρθε από το πορτμπαγκάζ. Ευτυχώς, οι άνθρωποι της ιαπωνικής φίρμας κατάλαβαν το λάθος τους και αύξησαν από τα 251 στα 354 λίτρα τη χωρητικότητά του, δίνοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες να χωρέσουν πλέον τέσσερις βαλίτσες μεσαίου μεγέθους και όχι να προσπαθούν να τις βάλουν ανάμεσα στα πόδια τους, όπως συνέβαινε μέχρι πρότινος.
Του ταιριάζει
Ο 1.2 DIG-T βενζινοκινητήρας που είδαμε για πρώτη φορά στο Qashqai βρίσκεται και στο Juke, αποδίδοντας 115 ίππους και 190 Nm ροπής. To μοτέρ είναι πρόθυμο από τις χαμηλές στροφές, έχει γραμμική απόδοση και είναι σχετικά αθόρυβο. Συνδυάζεται πολύ καλά με το σύστημα start/stop και το εξάρι μηχανικό κιβώτιο και μόνο στις υψηλές στροφές εμφανίζει κάποια υστέρηση. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες να κυμαίνεται στα 7,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τη στιγμή που η εταιρεία δίνει 5,6 λτ./100 χλμ.
Ακόμα καλύτερο
Στο δρόμο η συμπεριφορά του είναι εντυπωσιακή, με τους τεχνικούς της Nissan να επαναρυθμίζουν την ανάρτηση προς όφελος της άνεσης των επιβατών. Παρότι παραμένει σφιχτή, απορροφά καλύτερα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και δεν μεταφέρει τους κραδασμούς μέσα στην καμπίνα. Στον ανοικτό δρόμο και σε υψηλές ταχύτητες δίνει μια αίσθηση ασφάλειας, με το πάτημά του σε πιο απαιτητικές διαδρομές να είναι ακριβές και σίγουρο. Μέσα στην πόλη αναδεικνύει όλες τις αρετές του, κινούμενο σβέλτα, περνώντας από κάθε στενό και παρκάροντας με ευκολία, χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις και την υπερυψωμένη θέση οδήγησης.
Ανέβασε και άλλο τον πήχη
Χτύπησε στα σημεία
Το Juke όμως έχει ακόμα ένα ατού. Σε σύγκριση με τα περισσότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, για κανένα λόγο δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις αδιάφορο. Προσοχή, δεν λέμε ό,τι είναι άσχημο ή όμορφο – αυτό είναι προσωπικό γούστο - αλλά επ’ ουδενί δεν περνά απαρατήρητο.
Ο βασικότερος λόγος της επιτυχίας του, ήταν φυσικά η εκκεντρική εμφάνιση, με τις συμπαγείς διαστάσεις, την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά να ολοκληρώνουν το χαρακτήρα.
Πλέον, το ιαπωνικό μοντέλο πέρασε σε μια άλλη εποχή, καθώς ανανεώθηκε σε όλα τα σημεία, όντας ενισχυμένο εκεί που «πονούσε» και με ένα καινούργιο 1.200αρη κινητήρα κάτω από το καπό.
Παραμένει το high light
Η σχεδίαση του Juke παρέμεινε αναλλοίωτη, παρά το γεγονός ότι τοποθετήθηκαν νέα φωτιστικά σώματα, καθρέπτες με ενσωματωμένα φλας τεχνολογίας LED και προφυλακτήρας με πιο δυναμικό design στο πίσω τμήμα. Ακέραιο είναι και το εσωτερικό, με τη Nissan να προσφέρει περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης, πλουσιότερο εξοπλισμό και επενδύσεις που δίνουν πιο premium αίσθηση.
Η μεγαλύτερη και πιο σημαντική αλλαγή ήρθε από το πορτμπαγκάζ. Ευτυχώς, οι άνθρωποι της ιαπωνικής φίρμας κατάλαβαν το λάθος τους και αύξησαν από τα 251 στα 354 λίτρα τη χωρητικότητά του, δίνοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες να χωρέσουν πλέον τέσσερις βαλίτσες μεσαίου μεγέθους και όχι να προσπαθούν να τις βάλουν ανάμεσα στα πόδια τους, όπως συνέβαινε μέχρι πρότινος.
Του ταιριάζει
Ο 1.2 DIG-T βενζινοκινητήρας που είδαμε για πρώτη φορά στο Qashqai βρίσκεται και στο Juke, αποδίδοντας 115 ίππους και 190 Nm ροπής. To μοτέρ είναι πρόθυμο από τις χαμηλές στροφές, έχει γραμμική απόδοση και είναι σχετικά αθόρυβο. Συνδυάζεται πολύ καλά με το σύστημα start/stop και το εξάρι μηχανικό κιβώτιο και μόνο στις υψηλές στροφές εμφανίζει κάποια υστέρηση. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες να κυμαίνεται στα 7,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τη στιγμή που η εταιρεία δίνει 5,6 λτ./100 χλμ.
Ακόμα καλύτερο
Στο δρόμο η συμπεριφορά του είναι εντυπωσιακή, με τους τεχνικούς της Nissan να επαναρυθμίζουν την ανάρτηση προς όφελος της άνεσης των επιβατών. Παρότι παραμένει σφιχτή, απορροφά καλύτερα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και δεν μεταφέρει τους κραδασμούς μέσα στην καμπίνα. Στον ανοικτό δρόμο και σε υψηλές ταχύτητες δίνει μια αίσθηση ασφάλειας, με το πάτημά του σε πιο απαιτητικές διαδρομές να είναι ακριβές και σίγουρο. Μέσα στην πόλη αναδεικνύει όλες τις αρετές του, κινούμενο σβέλτα, περνώντας από κάθε στενό και παρκάροντας με ευκολία, χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις και την υπερυψωμένη θέση οδήγησης.
Ανέβασε και άλλο τον πήχη